Pobrania


Przesyłka za pobraniem to opcja w której Nadawca ustala z Odbiorcą, iż opłata za przesłany towar lub przedmiot zostanie pobrana przez kuriera podczas doręczenia przesyłki. Kwota, którą kurier pobierze od Odbiorcy przy doręczeniu przesyłki, zostanie przekazana przelewem bankowym na wskazane konto bankowe Nadawcy. Zatem jest to jedna z opcji płatności za towar lub przedmiot. Przybliżony termin przekazania zlecenia COD do realizacji można sprawdzić wpisując numer przesyłki do poniższego formularza. Aby sprawdzić przybliżony termin przekazania zlecenia do realizacji, przesyłka powinna mieć status "doręczona" czyli powinna być już dostarczona do adresata (odbiorcy).

W przypadku przesyłek pobraniowych środki są przelewane z konta przewoźnika lub konta operatora serwisu na konto Nadawcy.  Termin realizacji uzależniony jest od kilku czynników w tym od zestawienia, które otrzymujemy od przewoźnika.

Kwota pobrania zlecana jest do realizacji przelewu na wskazane w formularzu konto Nadawcy w terminie do 30 dni roboczych od daty dostarczenia przesyłki. Oznacza to, iż zlecenie przelewu zostanie przekazane do realizacji maksymalnie w terminie do 30 dni roboczych oraz, że środki zostaną zaksięgowane na koncie Nadawcy najpóźniej 31 dnia roboczego. Średni czas realizacji przelewu pobraniowego wynosi około 14 dni roboczych. 

Informacje na temat terminów realizacji zleceń wysyłamy we wiadomości po opłaceniu zamówienia i przed odbiorem przesyłki przez kuriera. Jeśli deklarowany przez nas terminie nie jest akceptowalny to wówczas zamówienie można anulować i w takim wypadku pieniądze za zamówienie zostaną zwrócone.

Przypominamy o bezwzględnej konieczności nadawania przesyłek na dokumentach transportowych wygenerowanych przez serwis gdyż warunkiem otrzymania pobrania w terminie jest nadanie przesyłki na dokumencie transportowym wygenerowanym przez serwis.

Podstawową formą opłacenia pobrania jest gotówka. Oznacza to, iż odbiorca przesyłki powinien wpłacić kurierowi kwotę pobrania w gotówce. W przypadku gdy odbiorca przesyłki opłacił zadeklarowaną wartość pobrania kartą płatniczą lub wybrał inną od gotówki formę płatności pobrana zostanie dodatkowa opłata zgodna z cennikiem.

W chwili obecnej proces realizacji zleceń jest całkowicie manualny co w niektórych przypadkach może powodować opóźniania w realizacji zleceń. Jeśli nie otrzymali Państwo przelewu w deklarowanym przez serwis terminie to najczęściej wynika kilku przyczyn:

  • przesyłka nie została doręczona na dokumencie transportowym, który został wygenerowany przez serwis
  • w trakcie realizacji zlecenia doręczenia przesyłka została doręczona natomiast zmieniony został numer przesyłki
  • podczas wypełniania formularza podano niewłaściwy numer konta bankowego
  • w trakcie realizacji zlecenia doręczenia przesyłki występowały trudności w doręczeniu (najczęściej są to: odmowa przyjęcia, zmiana adresu doręczenia, odbiór przesyłki w oddziale przewoźnika, itp.)
  • pojawił się błąd w procesie realizacji zlecenia przelewu  

Jeśli nie otrzymali Państwo przelewu w deklarowanym przez serwis terminie to należy złożyć reklamację i podać numer przesyłki lub numer zamówienia. Obsługa serwisu odpowie na zapytanie dotyczące realizacji pobrania tak szybko jak to tylko będzie możliwe.

Wszelkie reklamacje dotyczące terminów realizacji zleceń przelewów należy składać za pośrednictwem formularza reklamacji lub bezpośrednio na adres e-mail: kontakt@boxpoint.pl lub pisemnie na adres siedziby operatora serwisu. Informacje na ten temat można znaleźć w regulaminie serwisu.

Kontakt z obsługą serwisu możliwy jest poprzez formularz kontaktowy lub bezpośrednio na adres e-mail: kontakt@boxpoint.pl. Nie prowadzimy obsługi stacjonarnej oraz telefonicznej. Podany adres siedziby operatora serwisu jest adresem do obsługi korespondencji natomiast nie jest adresem pod którym operator serwisu prowadzi obsługę Klientów.

Masz jakieś pytania?

Znajdź rozwiązanie w naszych działach pomocy lub skorzystaj z formularza.

Godziny pracy:

Poniedziałek - Piątek: 9.00 - 17.00
Sobota - Niedziela: Nieczynne
Obsługa zleceń: 24/7

  Wyślij kopię wiadomości do mnie
  

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych, na zasadach określonych w Polityce prywatności.

 

BoxPoint

Masz paczkę do wysłania? Z BoxPoint zamówisz usługi kurierskie online. Wszyscy kurierzy w jednym miejscu! Porównaj ceny usług, skorzystaj z prostego formularza i zamów kuriera.
Kontakt
Masz pytania?
Sprawdź pomoc
Napisz do nas
Obsługa Klienta:
Pn - Pt: 9.00 - 17.00
So - Nd: Nieczynne

Wszystkie prawa zastrzeżone D4M Sp. z o.o.
Płatności obsługuje tpay.com
   

Ta strona korzysta z plików cookies, zgodnie z Polityką Cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na działanie plików cookies, w zakresie zgodnym z bieżącymi ustawieniami Twojej przeglądarki. Kliknij przycisk "Zamknij" aby ta informacja nie pojawiała się więcej.